Tartós bérlet
Tartós bérlet vállalkozásoknak, akik rugalmas keretek között keresnek maguknak cégautót
Hosszú távra van szükség az autóra, de azért nem annyira, hogy emiatt megérje egy 4-5 éves szerződést aláírni?
Gyorsan kell egy céges autó, de azt még nem tudni, hogy pontosan mennyi időre?
Nem akarsz hatalmas összegeket lekötni egyetlen autó miatt?
Nem vagy biztos benne, hogy mindig ugyanarra a típusú járműre lesz szükséged, és szeretnél lehetőséget kapni a váltásra?
Ha rugalmas, a Te igényeidnek tökéletesen megfelelő keretek között akarsz autót szerezni vállalkozásodnak, akkor a tartós bérletet Neked találták ki!
Megmutatom Neked a 3 legfontosabb előnyét:
1. Tartós bérlettel nem kötsz le súlyos milliókat
Autót venni igen komoly kiadás, főleg akkor, ha igazából nincs is rá szüksége állandóan a vállalkozásnak.
A tartós bérleti szerződés esetén egy autó árának töredékéért jutunk egy teljes értékű járműhöz, ráadásul a bérleti díjakba már eleve bele van számolva többek között
- a szervizelések díja,
- a kötelező biztosítás és casco,
- az amortizációval és adminisztrációval járó költségek,
- a teljesítmény- és cégautó adó,
- téli és nyári gumiabroncsok díja.
Mindezek mellett pedig azzal is érdemes számolni, hogy a bérleti díj teljes mértékben leírható költségként, az utána járó ÁFA pedig 100%-ban visszaigényelhető.
- Fontos tudni, hogy tartós bérlet szolgáltatásunk magában foglalja a cserautó biztosítását is, tehát bármi is történik, a vállalkozásod nem marad céges autó nélkül.
2. Tartós bérlettel nem kötelezed el magad évekre
Alapvetően az operatív, és más típusú lízingeknek is megvan az az előnye, hogy nem kell óriási pénzeket egy autóba fektetni már az első pillanatban – ezekben az esetekben az ember inkább az idejét köti le.
A lízingszerződések mindig hosszabb távra szólnak – de mi van akkor, ha egy vállalkozásnak nem kell 4 éven keresztül ugyanaz az autó?
A Szabó Car tartós bérleti szerződései 1 hónapos futamidőtől indulnak, tehát teljesen szabadon meghatározható, hogy Te mennyi ideig akarod használni a járművet.
3. Tartós bérlettel mindig lesz lehetőséged a váltásra
Tudjuk, hogy nem mindig ugyanarra az autóra van szüksége egy vállalkozásnak – éppen ezért érdemes rövidebb távú bérleti szerződéseket kötni.
Ma még egy kisteherautó kell, de ha egy hónap múlva véget ér a projekt, akkor már elég lesz egy személyautó is?
Ne láncold le magad évekre egyetlen járműhöz: élj a tartós bérlet biztosította rugalmas lehetőségekkel!
Kérd egyedi árajánlatunkat most!
Sürgősen kell a céges autó, hogy tudjon haladni a munka?
Esetleg egy átmeneti megoldásra van szükség, ameddig a másik jármű szervizben van?
Vagy csak nem tudod még biztosan megmondani, mennyire hosszú távra van szükséged a kocsira?
Bármi is legyen a helyzet, mi mindent megteszünk azért, hogy az autó hiánya ne állhasson vállalkozásod sikere útjába!
Mindenki számára egyedi, személyre szabott árajánlatot készítünk, hogy pontosan azért az autóért, és azokért a szolgáltatásokért fizessen, amikre valóban szüksége van.
Hívj minket, vagy töltsd ki űrlapunkat most, és beszéljük meg a részleteket!
Hozom-Viszem
Hozom-Viszem szolgáltatás – érted megyünk az autóddal
Szükséged van az autóra, de nem tudsz kijönni érte a telephelyünkre?
Ha valakinek jármű kell, akkor mi magunk visszük el hozzá: csak kérnie kell hozom-viszem szolgáltatásunkat!
Mondd meg, hova menjünk érted, és hogy hova vigyünk majd, miután visszahoztad az autót – mi pedig intézzük a többit, hogy Neked a lehető legkényelmesebb legyen az autóbérlés.
Mi a menetrend hozom-viszem esetén?
- Előre egyeztetünk egy helyet (akár a vasútállomást, ahova érkezel, vagy a szállodát, ahol megszállsz) és egy időpontot, ahol, és amikor találkozhatunk.
- A megbeszéltek szerint kimegyünk érted.
- Elhozunk a telephelyünkre, ahol elvégezzük a szükséges papírmunkát (bérleti szerződés kitöltése, letét fizetése, stb.), és elmondunk Neked minden hasznos információt a bérléssel kapcsolatban.
- Ezután viheted is az autót magaddal oda, ahová csak szeretnéd.
- A bérleti idő lejárta után visszahozod az autót telephelyünkre, elvégezzük az adminisztratív teendőket, végül pedig mi elviszünk ismét egy általad megjelölt helyre városon belül.
Mennyibe kerül a kiszállítás?
Siófoki cégként értelemszerűen főleg a város közelében tudjuk ezt a szolgáltatást felajánlani ügyfeleinknek, tehát az ország másik végéből nem lehet igénybe venni.
Siófok területén belül viszont teljesen ingyenes ez a szolgáltatásunk, a város 50 km-es körzetében pedig 100 Ft+Áfa/km díjat számolunk fel.
DE: amennyiben a teljes bérlés időtartama hosszabb 1 hétnél, a ki- és visszaszállítás minden esetben ingyenes.
Muszáj a telephelyen intézni a papírmunkát?
Bár elsőre talán kerülőnek tűnik, valójában sokkal egyszerűbbé és gyorsabbá teszi az adminisztrációt, ha az irodánkban tudunk leülni Veled.
Ahhoz, hogy egy szállodában, vagy a vasútállomás parkolójában tudjuk elvégezni a szükséges papírmunkát, rengeteg adatot kellene bekérnünk Tőled már előre.
Arról nem is beszélve, hogy mind elvitelnél, mind a visszahozatalnál az elszámolás, a kaucióval kapcsolatos ügyintézés, valamint a számlázás is jobb, ha nyugodt, kulturált irodai környezetben történik.
Tapasztalataink alapján ügyfeleinknek is sokkal kényelmesebb, ha a telephelyünkön intézzük a szükséges papírmunkát – éppen ezért építettük fel így a szolgáltatásunkat.
Mikor és hova mehetünk érted?
Egyetlen telefonba kerül, és megoldjuk a Neked a kérdést, hogy hogyan juss el az autódhoz!
Nekünk az a fontos, hogy ha Neked járműre van szükséged, akkor azt meg is kapd tőlünk, és ne kelljen egy percig se tömegközlekedésben, taxiban, vagy gyaloglásban gondolkoznod.
Töltsd ki űrlapunkat, vagy hívj fel minket telefonon, és beszéljük meg az autóbérlés részleteit – és ne felejtsd el megemlíteni, hogy a hozom-viszem szolgáltatásunkat is igénybe vennéd!
Asszisztencia
Asszisztencia – autósegély nyújtás, hogy minden a legnagyobb rendben menjen az utazás során
Minden autónkat rendszeres és gondos ellenőrzéseket követően adjuk át ügyfeleinknek.
Azonban természetesen előfordulhatnak olyan kisebb-nagyobb műszaki meghibásodások, amelyekre nem lehet előre felkészülni.
Ezekben az esetekben lép életbe 0-24 autósegély nyújtás szolgáltatásunk, annak érdekében, hogy segítséget tudjunk nyújtani Neked a probléma megoldásában, és az út mihamarabbi folytatásában.
Senki sem marad az út szélén
Az asszisztencia, vagy más néven autósegély nyújtás lényege, hogy az esetleges meghibásodások, vagy balesetek esetén segítsük a sofőrt és az utasokat a szervizeltetés, és az ezzel kapcsolatos ügyintézés lebonyolításában.
Magába foglalja a szolgáltatás a kisebb hibák azonnali, helyszíni javítását, de súlyosabb esetben az autó elszállíttatását, és akár a csereautó biztosítását, hogy az út minél hamarabb folytatódhasson.
Külföldön is számíthatsz ránk
Személy és teherautóinkat rendszeresen használják külföldi utakhoz, mi pedig kifejezetten csak olyan járműveket kínálunk ilyen távolságokhoz, amik műszaki szempontból kiválóan megfelelnek erre a célra.
Ennek ellenére előfordulhat, hogy épp külföldön hibásodik meg az autó, ami nyilvánvalóan megbonyolítja az autómentőkkel, vagy a szervizzel való kommunikációt.
A tőlünk bérelt autók esetében Neked emiatt sem kell aggódnod: csak hívj fel minket, mi pedig azonnal intézünk mindent, hogy minél hamarabb tudd folytatni az utat, akár egy fontos céges projekt keretében mentél külföldre, akár a családnak szántál egy pihentető nyaralást.
Azt viszont fontos tudnod, hogy amennyiben a szakszerűtlen üzemeltetés, vagy a gondatlanság vezetett a meghibásodáshoz vagy balesethez, értelemszerűen sem a felelősséget, sem az ezzel járó költségeket nem tudjuk átvállalni – viszont a segítségünkre ebben az esetben is számíthatsz.
Hívj minket, vagy töltsd ki űrlapunkat most, és beszéljük meg kérdéseid!
Útnyilvántartás
Pontos útnyilvántartás készítés a könnyebb adminisztráció érdekében
Céges használatra kell az autó, amit tőlünk bérelsz?
Tudjuk, hogy ez elég sok adminisztrációval jár a legtöbb esetben, ezért ezt igyekszünk minden ügyfelünknek leegyszerűsíteni!
Az autóinkban található GPS nyomkövetők által rögzített adatokból pillanatok alatt hozunk létre számodra pontosan vezetet útnyilvántartást, e-menetlevelet, amivel időt és pénzt spórolhatsz meg vállalkozásodnak.
De hogyan is működik ez pontosan?
Mit nyersz a profi útnyilvántartásunkkal?
- Megtakaríthatod azt az időt, amit Te, vagy alkalmazottad ennek elkészítésével töltene.
- Hozzáférést kapsz az útnyilvántartó programunkhoz tartozó mobil applikációhoz.
- Nyomon tudod követni a jármű útját, illetve a járművezető munkáját.
- Hatósági ellenőrzések esetén hiteles, az előírásoknak tökéletesen megfelelő dokumentumokkal tudod igazolni az autó céges használatát.
E-menetlevélre van szükséged? Pillanatok alatt megkapod!
Nem kell minden alakalommal Neked foglalkoznod a papírmunkával: napi lebontásban tudunk menetlevelet készíteni a tőlünk akár több hónapra bérelt autóddal kapcsolatban, amit pillanatok alatt át is küldünk Neked.
Az általunk használt szoftver folyamatosan rögzíti az indulás/érkezés helyét, és pontos időpontját, valamint az útvonalat, amit a két pont között bejárt a jármű.
Bármiféle elszámolásnál, vagy hatósági ellenőrzésnél tökéletesen megállják a helyüket azok e-menetlevelek, amiket mi készítünk el számodra a tőlünk bérelt gépjárművekkel kapcsolatban, legyen szó akár személyautóról, akár kisteherautóról.
Tudj mindent az autódról – kérd útnyilvántartás szolgáltatásunkat!
Ne legyen a Te problémád az útnyilvántartás és a menetlevél készítés!
Hagyd, hogy a modern technológia levegye a válladról az ezzel járó gondokat!
Töltsd ki űrlapunkat, vagy hívj minket már most, akár tartós bérlet, akár más bérleti szerződés formájában szeretnél autót szerezni, és jelezd, hogy útnyilvántartást is szeretnél mellette igénybe venni!
Várjuk jelentkezésedet!